mandag den 19. marts 2012

Suddenly Sunday #6

Velkommen til endnu endgang
Suddenly Sunday

I denne weekend har jeg:
-været hundesitter
-kommet til skade
og
-været på skadestuen

Min forældre tog på en lille tur
for at besøge familien på den anden
side af broen og Nicklas og jeg
var hundesittere.


Det havde vi det sjovt med ^_^

Derudover var jeg en tur på skadestuen
søndag aften da jeg tidligere på dagen
valgte at prøve at gå på en sovende fod.
Det gør jeg ALDRIG igen!


Så min nye uge kommer til at starte
med et par dage med benet oppe...

Rigtig god uge Blogland



2 kommentarer:

  1. Det var en uhældig slutning på ugen lille skat, jeg håber snart du bliver mobil igen :)

    SvarSlet
  2. Hejsa, jeg har fået en blog award, som jeg gerne vil give videre til dig :-) Se mere på www.kageblomsten.blogspot.com

    SvarSlet