onsdag den 21. marts 2012

Stadig låst fast...

Min fod er stadig medtaget
efter søndagens stunt ..

Så i dag har jeg hygget mig
med lidt origami ^_^




Og så vil jeg lige vise en sjov video,
af mine forældres hund, Mika.

Og så har jeg da også fået denne
fantastiske blogaward af


Med denne award hører
5 spørgsmål:

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Det gjorde jeg fordi jeg gik i klasse
med en sød pige der bloggede
og så blev jeg nysgerrig...

2. Hvilke blogs følger du?
RIGTIG MANGE!

3. Favorit farve?
Lyserød <3

4. Favorit film?
Det er faktisk et godt spørgsmål..
Tror ikke rigtigt jeg har en,
men film med musik og sang
er næsten altid et hit ^_^

5. Hvilket land drømmer du om at besøge?
Der er rigtig mange!
Spanien, Grækenland, USA, Indien,
Afrika, Mexico... Men mange af
stederne er der masser af dyr
jeg er bange for :P

Jeg giver awarden videre til disse 4 kvinder:

Awarden skal gives til 5 bloggere
med under 100 følgere..
havde dog kun disse 4 blogs.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar