søndag den 4. marts 2012

Suddenly Sunday #5

Denne uges Suddenly Sunday
bliver ikke det vilde.
Weekenden er gået med
besøg af min søster
og eksamensforberedelse.
Og uanset hvad,
føler man sig aldrig
helt forberedt!
Og facebook hjælper ikke ligefrem...

(fra google.dk)

Men I kan da lige få de seneste dages
365 challenge:

Day 61: one of my most prized possessions
Den er svær for der er ret mange ting jeg er glad for.
Men er nu ret glad for min computer.
Den indeholder faktisk alle mine minder,
opgaver, musik osv.

Day 62: how many keys are in your keyring
Hoveddørsnøgle, cykelnøgle og nøglen til min kuffert :P

Day 63: the song most number of plays on your itunes
Jeg er imod apple så ejer ikke itunes, men det er en anden snak.
Den mest afspillede sang kan jeg derfor ikke fortælle,
men kan da fortælle hvilken jeg hører mest for tiden:


Day 64: favorite thing about last month
Uha, nok at komme tilbage til skolen,
er helt klart bedre til at tilpasse mig
livet i skolen!

Tak for endnu engang
at have læst min
Suddenly Sunday


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar