søndag den 29. januar 2012

Suddenly Sunday #3

Ej hvor går ugerne bare hurtigt!
Januar er snart ved at nå sin ende
og det samme er min praktik.
Denne praktik som pædagog
har været vildt hektisk og
måtte undervejs skifte praktiksted.
Jeg endte på Kolonien Filadelfia
i Dianalund, hvilket jeg ikke kunne være
mere lykkelig over.
Jeg har lært så meget, udviklet mig som person
og endelig fået troen på at der rent faktisk
findes pædagoger i dette land som arbejder
dybt faglig med stor respekt for både
brugere og faget.
2 dage tilbage...
det er helt mærkeligt....

Når men i denne uge er der jo sket en del!
2 fødselsdage,
vores dejlige niece
og min elskede forlovede.
Og natten til i dag faldt sneen i Slagelse.

(Billedet er taget af min mor)
Og barndomhunden er jo
selvfølgelig helt vild med sne
så søster og jeg kørte da lige en
lille tur i skoven med hende.



Og nu til en lille opfølgning på
365 blogchallenge...

Day 26: 5 things you’re looking forward to
1. At jeg en dag skal giftes
med min dejlige forlovede.
2. At blive færdigudlært som pædagog.
3. Sommeren
4.Næste gang jeg skal tattoveres.
5. At jeg en gang skal være mor.

Day 27: a person you wished lived closer and why
Min veninde fra gym. Hun flyttede nordpå
og jeg savner virkelig at snakke med hende.
Day 28: something that makes you really angry
dyreplageri
mobning
folk der bare ikke vil
lytte til andres meninger.

Day 29: a date you’d love for someone to take you on
Det skulle være:
at se Rom by night
opleve en kirke ved midnat
og danse rundt ved
Fontana di Trevi






Rigtig god uge
til alle jer i Blogland

Klem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar