onsdag den 25. januar 2012

Så skete det!

Så skete det også hvor jeg bor
årets første sne!


Var på vej hjem fra
familie fødselsdag
da vi opdagede at det
ikke kun var frost ;)


Og så lige 365 Challenge:

Day 23: a month/year of your life when you were the happiest and why
Den er faktisk ret svær! har rigtig svært ved at tage en/et
måned/år frem for andre.
Jeg synes jeg har været meget heldig
at have mange gode og
rigtig få dårlige.

Day 24: your favorite 10 people and why
Øhm... kan da godt nævne nogle frem for andre,
men at placere dem i en rækkefølge?!
Alle folk jeg holder af er i mit liv
fordi vi kan give hinanden noget
- begge veje.
Selvfølgelig betyder min forlovede
og familie meget,
men også mine studiekammerater
og kollegaer på praktikstedet,
betyder meget for mig.
De holder mig fast i hvem jeg er,
udvikler og udfordrer mig.
Giver mig noget at tænke over
og giver mig ro.
De kan gøre mig meget glad
og ekstrem sur.
Men hvis vi ikke kunne det sammen,
hvem skulle man så gøre det med??

Day 25: the last movie you watched
Det var "Legenden om Vogterne"
en rigtig sød animeret film
med en ugle i hovedrollen.

Sweet Dreams


Ingen kommentarer:

Send en kommentar