søndag den 22. januar 2012

Suddenly Sunday #2

Så blev det søndag igen
og endnu en uge er
ved at nå sin ende.

Denne uge har budt på:
Ny blogchallenge
Tøse-hygge-dag
og
bage-dag

Lad mig starte med at følge op på
den nye blogchallenge.

Day 21: what does your favorite tshirt look like


Den er faktisk bestilt fra Amerika,
men var så for lille da jeg fik den hjem.
Men det er min favorit tshirt
fordi den støtter et godt formål.
twloha er en støtteorganisation
for mennesker der lider af:
depression, afhængighed,
selvskade og selvmordstanker.
Depression er en sygdom jeg har haft tæt
ind på livet i over 10 år
og derfor er jeg så misundelig over
at en lign. organisation ikke er
at finde i DK.
Jeg har også fået tattoveret
"LOVE" på min arm som
minde om alle dem,
 der kæmper med depression.

Day 22: how you judge intelligence
Som pædagog studerende
er jeg meget opmærksom på
er der er forskellige former
for intelligens og jeg er derfor
elsker jeg f.eks. De 7 intelligenser
oprindeligt af Howard Gardner


I går holdte min mor, søster og jeg
tøse dag, hvor der blev spillet Wii
og hobby-hygget.
Men glemte selvfølgelig billeder
af hvad der blev lavet -.-

Søndag blev der bagt, kanelsnegle
NAM-NAM
^_^

Og...
Dette var også weekenden
 hvor den første sne faldt...


Desværre er det ikke blevet liggende
her i Slagelse, øv øv

Dette var så denne uges
Suddenly Sunday
Håber at I læser med i næste uge
til en ny omgang.

Sweet dreams
Blogland


Ingen kommentarer:

Send en kommentar