onsdag den 28. september 2011

Fra A - Z . . .

De sidste par dage har der være lidt gang i brugen af denne A-Z på de danske blogs og jeg vil selvfølgelig også være med til løjerne ^_^


           A. Age: 21
B. Bed size: 140x200, ikke stor nok når man er to der godt kan lide at brede sig
C. Chore that you hate: Vaskedag
D. Dogs: Pools og Mika

E. Essential start to your day: Nyheder, mail og Facebook

F. Favorite color: Lyserød/pink
 
       G. Gold or Silver: Sølv - ALTID 
       H. Height: 170
I. Instruments you play(ed): Klaver, guitar, trommer, bas

J. Job title: I
ngen, endnu! Men kan se frem til en Professions Bachelor i Pædagogik
K. Kids: Er fortiden - nutiden - og fremtiden
L. Live: På den side af broen hvor vi skal betale før brug  
       M. Mother’s name: Joo  
       N. Nicknames: Lulle, Malou-Chi, Momo  
      O. Overnight hospital stays: Det er omkring 21 år og to mdr siden jeg sidst sov der
P. Pet peeves:  Folk der brokker sig unødigt over livet og ting der ikke vedrøre dem
Q. Quote from a movie: Fra "Den eneste ene": hvis du var en ludo brik, var du så slået hjem nu ??"
R. Right or left handed: Højre, er elendig med ventre! 

S. Siblings:
En søster
T. Time you wake up: Når uret ringer kl 7.00

U. Underwear: Skal sidde godt
 
V. Vegetable you hate:
Uha, broccoli, ærter, blomkål, svampe...

W. What makes you run late: "Hvilke sko skal jeg have på?? Hvor er de egentligt?!"

X. X-Rays you’ve had: Arm et par gange, og ryg en enkel gang

Y. Yummy food that you make: Har aldrig fået klager over min madlavning, men den æblekage
 jeg laver er ret god
Z. Zoo animal:
Jeg elsker dyr, men har noget for kattedyr(men ikke normale katte)



Se andre A-Z hos:
- pif paf puf
- pralerier
- mariemariemarolle
- hverdagshjem
- The Vintage Hausfrau







Ingen kommentarer:

Send en kommentar