fredag den 16. september 2011

Den første gang...

... glemmer du aldrig!

Det er der i hvert fald mange der siger, og i går var det så min første gang...
Ja, til at stemme altså ;)

Jeg har i knap 3 år været aktiv i DSU(og det er jeg stolt af)
mange flere unge burde være med,
om det så var SFU, DSU, RU, VU, KU eller DFU.
(Håber ikke jeg har glemt nogle)

Derfor vil jeg gerne dele en video med jer som DSU har lavet
til alle os 275.301 der skulle stemme for første gang.


Derudover var jeg også for første gang tilforordnet!
Så jeg var en af mange som sad på valgstederne for at tjekke
hvem der måtte stemme og derefter hvem stemmerne var gået til.
Det var en stor oplevelse at tilbringe sådan en dag
med så mange engagerede politikere i alle aldre!



Lidt billeder fra valgdagen..

Jeg håber at alle havde et godt valg
og fik stemt på den de tror på kunne gøre
en forskel for Danmark.


Og tusind gange TILLYKKE til Helle Thorning Schmidt,
Danmarks første kvindelige Statsminister!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar