mandag den 9. april 2012

20 spørgsmål


Så lige denne hos Frk. Stubba og blev simpelthen nødt til a være med!

1. Fiktisk forlader jeg tit mit hjem uden noget som helst, er ret glemsom.
2. Har faktisk ikke noget.. Men billigt er ikke altid skidt :P
3. Hvis den er lyserød er man i hvert fald ikke gået galt
4. Nettet. Butikkerne er meget ens her hvor jeg bor og er altså til noget lidt mere specielt
5. Jeg har faktisk en del, men Hillary Duff - With love er nok bedst
6. Flade - ellers falder jeg bare
7. Middel - over middel
8. Pink, lyserød, rosa ...
9. Aldrig - sådan noget kunstigt stas
10. Ind imellem, men aldrig appelsin! Hader trevlerne!
11. Ja, det kan jeg faktisk godt. Gider bare ikke de dyre priser i svømmehallerne
12. Det kommer an på hvad jeg får til...
13. Fik en creme af kæresten fra origin's i kelendergave, den er ret god
14. JA!!!!
15. Nej, det synes jeg sådan set ikke
16. Spøgelser! Er du tosset, ville dø hvis jeg så en!
17. Synes faktisk ikke det er så slemt mere,
men er ikke vildt glad for højder, slanger og edderkopper
18. Har jeg faktisk aldrig gjort
19. Nej heldigvis!
20. Ad, nej!

3 kommentarer:

  1. Du er da bare vild med de udfordringer ;D

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Jeg fik et tip om at vi kommer fra samme by og så tænkte jeg at jeg lige ville kigge forbi ; ) - hyggeligt!
    Jeg kigger videre...
    : )

    SvarSlet
  3. Hej Lulle
    Du har da vist en hel masse opdateringer ;D

    SvarSlet