lørdag den 24. december 2011

Endelig jul!

I går fik jeg så endelig juleferie
efter flere ugers hårdt arbejde.
Mange gange undskyld for at jeg har været
bagud i blogchallengen så her kommer en indhentning...

Et screenshot af skrivebordet på min computer

3.advent

Mit hjem udefra


Et billede jeg har taget

Et billede af mig fra denne dag


Noget jeg er stolt af

Mit største ønske

Julegaveønsker

4.advent

Et youtube klip jeg godt kan lide

En juletradition

De 10 mest hørte sange bliver bare til den mest hørte

Ting i hjemmet jeg ikke kan undvære
Der er ingen materielle genstande jeg ikke kan undvære,
men der er noget andet jeg ikke kan undvære.

I morgen kommer der billeder fra d. 23
som er min mors fødselsdag
og juleaften.

Rigtig god juleaften til alle!

billeder er taget af mig/familien
fra google.dk


1 kommentar:

  1. så fik du lavet den færdig ;) - tak for i går, og tak for gaverne både fra i går og d.23. Knuz

    SvarSlet