onsdag den 9. november 2011

Det ligner jo en KÆMPE P****!

Undskyld mit sprog i dette indlæg, det er måske ikke lige egnet for børn ^_^

For lidt over 14 dage siden begyndte de,
 at ryde for buske på rundkørslen i Skovsø ved Slagelse.
Efter nogle dage hvor jeg igen kører forbi,
ser jeg at de har fjernet blomster,buske og træer,
 for at erstatte det med dette monstrum!


"What the H***!!" - tænkte jeg bare!
"Det ligner jo en kæmpe pik!"

Jeg er total forfærdet over dette "kunstværk" der har kostet
omkring 1 mil. (den præcise pris vil Forskønnelsesselskabet ikke røbe)

Og så hedder den/det tilmed "FRENDRIFT"
WTF?!

Derudover skulle det skabe accosiationer til
Vikingetiden, eftersom Trelleborg ligger i nærheden.
Den skulle efter sigende ligne stævnen på
det danske skib Sebbe Als,
hvis dragehoved er fundet i Belgien??!
(Igen, WTF?)



 
Skibet og dets stævn med dragehovedet ses her:
(Billederne er lånt hos http://www.sebbeals.dk
samt Google)
Sorry, men kan virkelig ikke se det! o_O

Ingen kommentarer:

Send en kommentar