onsdag den 12. oktober 2011

Ooops she did it once again!

Uanset hvad de latterlige aviser og magaziner skriver om hende vil jeg aldrig give dem ret - for hvis nogen kan levere et show, så er det: Miss Britney Spears!

I mandags var jeg så til min 3. Britney koncert i mit 21 år gamle liv. og endnu en gang var det en fantastisk oplevelse! Denne gang sang hun selv meget af tiden hvilket virkelig imponerede mig(jeg synger selv og ved godt hvad dvs at synge og danse på samme tid - pyha).

Opvarmningen begyndte med danske Clara Sofie(som endnu ikke har viterlidt imponeret mig) og derefter den forholdsvist ukendte søstre-duo Destinee & Paris - Dem var jeg så til gengæld VILD med. men I kan jo selv bedømme om det er noget for jer - jeg ser i hvert fald frem til deres cd rammer de danske butikker.



Og derefter 30 min. pinene nedtælling!


 Da der var 2 min. tilbage blev der sagt: "It's Britney, bitch!" og publikum gik amok. Showet gik i gang og var ubeskriveligt sætter lidt billeder ind fra koncerten(er ikke taget af mig, men kan findes på Britney Spears' Facebook )



Ved ikke med jer, men jeg synes altså ikke det var en buttet og mekanisk Britney,
som aviserne skrev det...

Anyway.. Jeg havde endnu en fed aften
i selskab med min søster, Britney og tusinde fans!

1 kommentar: